- PLECIONKI MEBLOWE
- TAPETY I MATY DEKORACYJNE
- Materiały plecionkarskie dla majsterkowiczów i profesjonalistów
- Patyczki rattanowe do zapachów
- Kosze SKLEPOWE
- MEBLE WYPLATANE
- WIKLINA. Wyroby z wikliny
- KOSZE, OPAKOWANIA NA PREZENTY
- Kapelusze PANAMA
- ASIA DESIGN
- Kosze, pudła, pojemniki
- Kufry i kosze na bieliznę
- Pomysł na prezent
- ZRÓB TO SAM!
- Nowości
- Promocje
99,00 zł
Cena regularna:
119,00 zł
80,49 zł
Cena regularna:
96,75 zł
690,00 zł
Cena regularna:
890,00 zł
560,98 zł
Cena regularna:
723,58 zł
39,90 zł
Cena regularna:
59,00 zł
32,44 zł
Cena regularna:
47,97 zł
99,00 zł
Cena regularna:
117,00 zł
80,49 zł
Cena regularna:
95,12 zł
99,00 zł
Cena regularna:
117,00 zł
80,49 zł
Cena regularna:
95,12 zł
198,00 zł
160,98 zł
198,00 zł
160,98 zł
198,00 zł
160,98 zł
164,00 zł
133,33 zł
890,00 zł
723,58 zł
99,00 zł
80,49 zł
128,00 zł
104,07 zł
Informacje
Reklamacje dotyczące Towarów
1. wiklinowydom jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Gaba 2 Sp. z o.o., Kanie, ul. Wiklinowa 2, 05-805, Otrębusy, sklep@wiklinowydom.pl
wiklinowydom zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
wiklinowydom nie jest producentem Towarów. wiklinowydom nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. wiklinowydom podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić wiklinowydom o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Gaba 2 Sp. z o.o., Kanie, ul. Wiklinowa 2, 05-805, Otrębusy, sklep@wiklinowydom.pl
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. wiklinowydom zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.